duminică, 7 aprilie 2013

Și toate astea pentru el.

.. în ultimul timp am stat foarte mult pe gînduri, am rămas surprinsă în momentul cînd am descoperit că tot ceea ce fac, o fac pentru el. Dispoziția și starea mea de bine este direct proporțională cu a lui. Mă aranjez, îmi aleg cele mai feminine și elegante haine, am grijă ca părul să fie curat și mătăsos în fiecare zi, unghii perfecte, tocuri obligatoriu,  parfum finuț și zîmbete pe față, toate astea numai să-l văd fericit și cu ochii însetați, însetați de mine.
  Vreau să mă simt o femeie frumoasă și dorită alături de el, bărbatul meu, vreau să mă soarbă din priviri și să fie fericit din simplul motiv că eu, frumoasa lui îi sunt alături îl sărut și îl iubesc așa  cum nimeni niciodată nu o va mai face.
   Gătesc cu drag și răbdare pentru el,chiar și atunci cînd aș înfuleca orice este în casă doar să nu aștet mîncarea aia să se coacă,  ore îndelungate de sport de dimineața chiar și atunci cînd aș omorî pe cineva pentru înca 5 minuțele de somn. Noduri în gît și zeci de dureri și gînduri nespuse din simplul motiv că nu m-ar înțelege.
    Și totul ar fi perfect dacă nu l-aș iubi atît de mult , dacă nu mi-ar ieși inima din loc de bucurie de fiecare dată cînd îl văd , dacă nu m-ar sfîșia dorul și chinul în momentul în care-l las să plece.
    Și totul ar fi perfect de m-ar iubi el cît îl iubesc eu, de-ar ști ce-i asta dor, de-ar ști cît de mult doare singurul gînd că acuș cel pe care-l iubești va pleca din nou și nu ai nici cea mai vagă idee dacă mîine o să mai aibă dorința și dispoziția să te mai dorească în viața lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu